گفت و گو: نویسنده داستان های آواتار درباره طلوع یانگچن بحث می کند

گفت و گو: نویسنده داستان های آواتار درباره طلوع یانگچن بحث می کند

avatar

نویسنده FC Yee رمان آینده آواتار The Dawn of Yangchen را با یک پرسش و پاسخ منحصر به فرد با کنجکاو می کند.

Avatar: The Last Airbender - The Dawn of Yangchen به زودی جدیدترین اثر در مجموعه آواتار کرونیکلز خواهد بود. این رمان جدید با ادامه ساختن دنیای چهار ملت، قرن‌ها در گذشته آن قبل از تولد آواتار آانگ، به عنوان سومین کتاب در این مجموعه پس از موفقیت نویسنده اف سی یی بارمان‌های کیوشی شناخته می‌شود.

در یک مصاحبه اختصاصی،  با یی در مورد رمان آینده صحبت کرد و انتظار انتشار آن در 19 ژوئیه را داشت. او تجربه خود از کار بر روی طلوع یانگچن را با کار خود بر روی رمان های کیوشی مقایسه کرد و در مورد رویکرد خود به دنیای آواتار به عنوان یک رمان صحبت کرد. نویسنده و یک طرفدار طرفداران همچنین می توانند منتظر دومین مصاحبه پر از اسپویل باشند که پس از انتشار کتاب منتشر خواهد شد.

از زمانی که شما Chronicles of the Avatar را شروع کردید، خیلی چیزها تغییر کرده است. این سریال در زمان شروع شما حتی نامی نداشت و استودیو آواتار هنوز اعلام نشده بود. روند نگارش طلوع یانگچن چه تفاوتی با رمان های کیوشی داشت؟

اف سی یی: طلوع یانگچن تجربه بسیار متفاوتی بود، از این نظر که رمان‌های کیوشی اکنون بخشی از منبع منبع بودند. فهمیدن اینکه داستان یانگچن به زنجیره‌ای متصل می‌شود که مجموعه‌ای از رمان‌های دیگر را طی می‌کند، کمی اضطراب‌آور بود. زمانی که رمان‌های کیوشی بدون برنامه‌ریزی برای نوشتن درباره آواتارهای بیشتر در آینده خلق شدند، یافتن زمینه‌های روایی جدید برای پوشش دادن ، چالشی بود .

همه گیر قطعا کمکی هم نکرد. نویسندگان و مخاطبان در خلق و خوانش متون در ارتباط با دنیای واقعی تکامل می یابند. با وجود ابهام زیاد که کل پنجره ای را که داستان یانگچن در آن نوشته شده است، در بر می گیرد، گاهی اوقات تشخیص این که کتاب جدید پرچم خود را در کجا قرار می دهد دشوار است. بازگشت به مضامین نمایش که بدون توجه به شرایط بیرونی طنین انداز است واقعا کمک کرد. آواتار در مورد وظیفه ایثارگرانه، دوستی و جنگیدن برای آینده (از جمله موارد بسیار) است.

به نظر من هنوز هم دیدن آواتارها با رابطه‌شان با خود آواتارهاد جذاب است. این موقعیتی است که با انتظارات، هم در جهان و هم در بین مخاطبان همراه است. گرفتن دفتر در جهت‌های جدید فرصتی بود برای اثبات اینکه چیزی به نام آواتارهاد معمولی وجود ندارد، به همان شکلی که نمی‌توان گفت یک تجربه زندگی عادی انسان وجود دارد. من فکر می‌کنم روکو گاهی اوقات به‌عنوان آواتار بزرگ می‌شود که مسیر زندگی مورد انتظار را در بزرگسالی دنبال می‌کند، اما این در نظر نمی‌گیرد که او چگونه نزدیک به خانواده سلطنتی بزرگ شده و چمدانی که برای سواری به همراه خواهد داشت.

پاسخ به این سوال که "قدرتمندترین موجود جهان چگونه با مخالفت روبرو می شود" همیشه چالش برانگیز است؟ معمولاً شامل روش‌های مختلفی برای انکار روایی آواتار از تله‌های قدرتی است که از لحاظ نظری باید داشته باشند. Aang از افراد و جدول زمانی خود حذف شد، کورا با تغییرات سریع مواجه شد و کیوشی هیچ آموزشی ندید.

روش مفید [در] ساختن جهان، استفاده از بخش‌هایی از جهان نمایش به‌عنوان تکه‌هایی از تاریخ زنده است، که تنها به دلیل کار درخشان انجام شده توسط تیم خلاق اصلی امکان‌پذیر است. کتاب دوم داستان یانگچن احتمالاً در تاکو اتفاق می‌افتد، که ما در «روح آبی» به عنوان شهری که زمانی رونق داشت و اکنون در حال افول است، نگاهی اجمالی به آن داریم. ساختمان جهانی نمایش تاکو را به عنوان مکانی برای توزیع محموله دارد. بی دلیل نیست که شهرهای بیشتری از این قبیل وجود داشته باشد، و گذشت زمان به آنها اجازه می دهد تا با آنچه قبلا دیده ایم متفاوت باشند.

برایان کونیتزکو و مایکل دانته دی مارتینو در مورد آنچه استودیو آواتار در آینده برای طرفداران در نظر گرفته است بسیار سکوت کرده اند . آیا بینش زیادی در مورد این برنامه ها داشتید؟ آیا سوگندهای خونی وجود دارد که بخواهید با دادن ایده ای به طرفداران درباره آنچه می توانند انتظار داشته باشند خیانت کنید؟

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

سایت مووی لند ارائه دهنده دانلود رایگان فیلم و سریال و انیمه در ایران است
دانلود فیلم
دانلود سریال جدید

دسته‌بندی
آخرین مطلب
بایگانی